Aduya ta que a EXPO charre Aragonés

mayo 30, 2007

EspoHola amigos! tos meto iste post, pues esnabesando lo rete he dentrau en a pachina d’a EXPO 2008, asti me trobo unos links chicorrones n’os que meten Español-Français-English-Otros idiomas , tos prexinaz do truqué, pues si, truqué en Otros idiomas y asti me trobo con 4 PDF’s , Catalá, Euskera, Valenciá y Galego. Dimpués de puyarme por as figueretas, he reflesionau y me’n dito… “Di-les-ne, di-les lo que fan mal” por ixo els he nimbiau un correyo dende a pachina suya, pero isto … no ye prou ta yo, por ixo tos animo a que busatros tamien nimbiez o mesmo mail dende o mesmo puesto con o mesmo testo.

 

Hola navegando por vuestra página, he visto en la parte superior la posibilidad de visualizarla en inglés y francés, cosa que me parece genial. También he visto Otros idiomas y por casualidad me he metido. Alli observo que se pude descargar un folleto en PDF en Catalán , Euskera, Valenciano y Gallego. Aqui esta el problema. Se os ha olvidado uno, que lo hablan alrededor de 20.000 aragoneses que con sus impuestos pagan esta expo. Por favor os rogaría que solucionaseis esto. Si es un problema de traducción gustosamente me ofrezco a hacerlo de forma gratuita, pero no abandoneis así a toda la gente que como yo, orgullosa de esta expo , se desilusiona una vez mas al ver como se da la espalda a nuestra tierra.

 

PD: An mete que “Tipo de consulta” yo lo he nimbiau ta barias pero creigo que as millors serban “Webmaster” y “General

Aspero que anque siga mos leigan! A plantar firmes!

3 comentarios to “Aduya ta que a EXPO charre Aragonés”

  1. Batxubi said

    Y el Aragonés? No està entre la lista de opciones de idioma en la EXPO?

    Un respeto a la lengua de la tierra de mis padres.

  2. Cherchio said

    Creigo que ye indispensable que n’ista expo siga representada a luenga aragonesa, encara que la en charren pocas presonas, pero por isto s’ha de fer un esfuerzo, l’augua ye biba, como a cultura, y si bi ha chen que’n tien conzienzia de cultura comuna s’ha de respetar ixa boz. No nomás hemos de cuidar l’augua, tamién a soziedá qu’en bibe en as suas tierras, ya en sigan montañosas u planas.

  3. FB said

    A los que organizan y exaltan la expo, el aragones les importa bastante poco…

Responder

