T’AN BA BIZÉN?

julio 4, 2007

Güe semos n’o tiampo d’a nuestra, muito barallata, quiesta libertá d’esprisión. Cadagún puede dizir en cualsiquier inte lo que creye, lo que piensa y lo que li cuaca. Isto, profés, ye una gran bitoria d’o nuestro país, que fa 40 añadas no’n teneba.
Manimenos, beigo en isto un chiquet problema, pues, como Chesucristo diziba, d’o que bi ha en l’interior d’o cuerpo charra a boca.
Exemplos ta isto bi’n ha una granisma ripa, pero a yo me cuacarba parar cuenta, sobre tot en a politica, o puesto an que más fatezas sin de sentíu se gosa ascuitar.
A ormino, a chen no ye ni de cuchas, ni de dreitas, ni d’arriba, ni d’abaxo. A chen (muitas begatas pero no pas todas, profés) lo que fa ye prener un partíu politico y, ala, abán, tot lo que diz ixe partíu ba ta misa y tot lo que diz l’atro ye asabelo de mal.
Por exemplo, y ta prener-ne un que siga rezién, lo gubierno d’España fazió fa bel tiampo una lai por a cuala se bedaba fumar en bels puestos. Ista lai, dende o punto de bista d’a salú, amillora de raso a situazión española n’iste campo. Manimenos, como lo a dito un d’os partíus (n’iste caso en estió un, pero si ese estau l’atro partíu, estoi que a istoria ese estau de raso a mesma) pos ala, toz os “seguidors” de l’atro partíu en contra. D’ista traza, si lo tuyo partíu ye de dreitas, automaticamen tu yes monarquico, conserbador, fundo catolico y, prou que sí, lo pior enemigo d’as ideyas de l’atro partíu. Manimenos, si lo tuyo partíu ye de cuchas (en reyalidá, estoi que os partíus d’agora tampoco no son ni de cuchas ni de dreitas, si no que representan esferens menas de chen, mesmo de zonas de España, si m’apuras; l’unico que en tienen de cuchas e de dreitas ye lo nombre),pos as d’estar republicanico, ateo (si no pas anticlerical) y, prou que sí, progresista (parola con a que muita chen s’imple a boca y que ya ha trafegato tot lo suyo sinnficau). En fin, que t’an ba Bizén?, pos t’an que ba la chen.
En beyer cosas d’istas, un se pregunta si no estase millor aber atra begata zensura. Al menos, asinas, a graniza intelichenzía d’ista chen continarba n’a guambra y dengún no poderba beyer-la, cosa que, seguntes de qué ilustrismo siñor semos charrando, no ye custión baladí.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: