Ababolia-2014

noviembre 22, 2008

Que pinchos semos os aragoneses, en primeras una Expo y agora Ababolia-2014. Antimás la bosaremos de as nuestras pochas, como l’atra, alto u baxo. A primera la remataremos de bosar en o 2030, a segunda ¡auuuuuuhh!  – diziba o lupo- , no se sape.

O millor de tot isto, ye que Ababolia-2014 será nuestra e bi meteremos lo que mos pete. A yo me ferba goyo que bi’n ese siñals d’Aragón por toz os puestos, como en Expo2008. bueno beluna más.Tamién me ferba goyo un chardín granizo con flors royas y amarillencas y en o zentro un escuto d’Aragón feito de flors. A lo millor ye muito demandar, güen, a la fin la bosamos nusatros pos tamién quiero los nombres d’as flors en aragonés y que as azafatas y os azafatos fablen en aragonés. A yo tamién me podez plantar-ie, perque soi un ababol bien granizo por prexinar tot isto.

Una respuesta to “Ababolia-2014”

  1. Chusé Miguel said

    Que güeno que ye iste articlo.
    Entalto Aragón.

Responder

